سفارش تبلیغ
صبا ویژن





























..هرچی شما بخواین...زندگی من..زندگی تو..زندگی ما

سلام دوستای گلم چه اونا که بهم سر میزنن چه نمیزنن...امیدوارم حال همتون خوب باشه و شاد وخندون باشید

اپ این دفعم یکم متفاوته...

راستش یه جورایی دلم گرفته از این دنیا و روزگارو ادماش و بی معرفتیاو نامردیاش واسه همین یادی کردم از سلطان قلبها سلطان هرچی با معرفت و مرد رو زمین..........

محمد علی فردین....که خدا وکیلی مردم مردای قدیم..معرفتم معرفتای قدیم..دوستیم دوستیای قدیم

بیخیال..دیگه..این نیز بگذرد...

اما کاش یا ما مردای اون زمون بودیم..یا اون زمون هنوزم بود...

به یاد علی بی غم و وفاش..حسن خوله و صفاش..ایرج وصداش..به یاد کوچه مردها...

به نام دوستی...

اگر دارم دلی..انرا فدای دوست میسازم...

که از دنیا و مافیها...به لطف دوست مینازم...

 

دوستی..دوستی.. ای به فدات جون و دلم..جون و دلم...

سر اگر در قدم تو بدهم باز خجلم...

دشمنی وقتی زدل نور محبت میبره..رنگ افتاب میپره..

اون که دل میفروشه ارزون به خدا بی خبره...اگه سودی ببره...بی وفایی میخره..

خدایاااااااا

خدایا چی میشه به دنیات که از اسمونت وفا بباری...

دوستی....


نوشته شده در سه شنبه 90/5/25ساعت 12:33 صبح توسط امیر محمد| نظرات ( ) |